Štěpán odpovídá ..

28.02.2011 00:39

Je dobré,že přišel příspěvek z ciziny.Ve světě jak všichni vědí je dost bývalých návštěvníků Švermáku,leč nepíšou a nepíšou.Škoda,bylo by to pestřejší a jistě by to zajímalo všechny kdo na stránky chodí.Nu co se dá dělat snad se to časem zlepší.Toliko úvodem a nyní k Borkovi - dík za článek.Je pochopitelné,že paměť postupem let vynechává a mnohé zapadne někam do kouta mozkových závitů.Proto je dobré,aby se lidi setkávali nebo alespoň psali jelikož díky tomu si lze připomenout věci dobré a užitečné - a co jiného bychom si měli v současnosti připomínat že?Těch špatných a mizerných je i tak dost a potom,je to doba mládí - i když také nebylo vše OK,ale to přece není podstatné.Zrovna minulý týden  jsme se sešli u Johnyho Kratochvíla v hospodě a pokecali a bylo fajn.Sestava sice malá (Jindra Franče,Petr Tůma, Standa Novák,brácha Honza a já.Bobeš Kufa slíbil a nepřišel) nicméně atmosféra pohodová.A právě z debaty vyšlo najevo,že některé zajímavosti z chomutovské historie hudebního dění chybí.Prostě to vypadlo za ty léta zúčastněným z paměti.No stávají se horší věci.Mimochodem se tam ukázal i Jim Papež,který ač známá figura,dosud nebyl ani na jednom švermáckém srazu.Proč,to nevím a nechápu.Pochopitelně není jediný.A teď bych tedy uvedl na správnou míru tu informaci o WE a Zeppelínech.Vláďa Volma se nemýlí,když uvádí " Whola Lotta Love".Tenhle flák jsem tam skutečně zazpíval,nikoliv však s WE,ale s Authoritami a jako host.S WE jsem zpíval a hrál  "Baby I´m gonna Leave You.Tuhle věc jsme měli v repertoáru,a já jsem si k ní napsal vlastní text,jelikož jsme to chtěli nahrát tehdy v ústeckém rádiu.Pochopitelně z toho nic nebylo - byli jsme naivní,mysleli jsme,že by to tam schválili což se samozřejmě nestalo.Ještě dodneška mám tuto skladbu přepsanou do not od Jindry Frančeho.To byl totiž požadavek studia,aby jsme dodali notový zápis.No a tím skončila už nafurt i možnost nahrávání upravených převzatých skladeb - a bylo po ptákách.Proto si to dobře pamatuji.Myslím,že jsem dostatečně vysvětlil jak to tehdy vlastně bylo a zatím se loučím s pozdravem starého všem známého švermáckého somráka zvaného Solong  -  So Long.

—————

Zpět