Míra Nedělka píše...

10.04.2012 00:19

E-mail: mira.krtek@seznam.cz
 

Ahoj Štěpáne.
Našel jsem klubové stránky když jsem hledal ,kde koupit lístky na Uriáše.Jsou super!Škoda jen ,že mi o nich neřekli ani Bobo a Picuch.Občas se s nimi vidim.Ale hlavně píšu ohledně tvé knížky s DVD.Byl jsem v Chomutovském info centru a tam je mají.Vystavená je sice jedna ,ale slečna říkala ,že jich je dost.jen nevím co stojí.Já za ně před léty dal 120,-Kč.Těším se na oslavy.Vzpomínám,když jsem vám občas vozil aparaturu,že dobré publikum bývylo i ve starém Repre v Mostě.Většinou to bylo když Bobovi nejela Barča.Ale náhrada byla špičková.Š1203 s logem Potravin...a jak píšeš,že se ztratila Gorgona,tak já jsem přesvědčen,že ji vzteky sežral Klár s Brožovským...nebo ji s chutí zničili!Jsem rád ,že dobrá muzika v Chomutově,byla,je kluci X-left to die se mi moc líbí a další budou dělat pravnoučata...zas někdy ahojky všem klubákům od Míry
 

—————

Zpět