Honza Řehák odpovídá M.Hijovi

15.01.2012 22:29

Datum: 15.01.2012

Vložil: Honza Řehák

Titulek: odpověď pro Milana Hiju a td atd

Ahoj Milane, je to asi srandovní, ale fakt se vůbec na tu událost, o které píšeš nepamatuju. Tenkrát jsem toho dělal nějak víc najednou a je to fakt moc příjemné vědět, že někomu stálo zato, nechat si to v hlavě.
Mlhavě se pamatuju na něco podobného, ale myslím, že to nebylo v DM déčku, nýbrž na Loutkové scéně, ale to je úplně jedno. V každém případě mne fakt moc těší Tvůj pamětnický zájem, byla to bezesporu vyjímečná doba a nebylo to zdaleka jen tím, že jsme byli mladí, jak se nám někdo snaží podsouvat.
A když už jsem se tak strašně rozepsal, musím tedy dodat, že Štefan je fakt borec, že tyto stránky vyprodukoval. Je opravdu osvěžující listovat si těmi jmény a vybavovat si celou tu vyjímečnou komunitu Švermáku, opravdu si vážím toho, že mi bylo dopřáno tohle prožít. Skutečně jsem nikde od té doby nezaznamenal tak neuvěřitelně pestrou společnost , většinou nějak nadaných výrazných osobností, jeden větší mimoň, než druhý a všichni dohromady se mají rádi!!!
Nás, - tedy Víčka pronásledovala důsledně smůla, co se týče jakých-koliv záznamů, takže se zvukově dochovaly fakt jen ty nejhorší nahrávky, což mně tedy fakt moc mrzí, protože opravdu dobré existovaly, stejně, jako zmizely filmy, posléze i videa z velkého setkání po letech v Armáďáku.
O to víc bych rád vyjádřil zásadní díky Borkovi, protože ty jeho fotky jsou jednak opravdu hodně dobré a hlavně nesmrtelné.
Zdravím tímto srdečně tedy jednak Milana pamětníka a dále pak všechny se kterými nejsem pravidelně v kontaktu.***
Honza Ř.



 

 

—————

Zpět