Borek vzkazuje Honzovi Řehákovi

20.01.2012 12:30

Je prima videt Tvoje psani tady na  Svermackejch strankach a dekuju moc za hodnoceni mych fotek kapely Vicka. Udelal  jsem jich tehdy asi tunu, jen jednou mi to nevyslo a to pri pamatny posledni  Zlaty Ruzi Casanovy v Duchcove...nejak se mi tam sprajcla Exacta, slovutny to # aparat vychodonemecky provenience.
S tou smulou mas naprostou pravdu, protoze to moje video z posledniho Armadaku se fakt povedlo a pak se ztratilo v nenavratnu z prazskyho Stepanova bytu.
A pri tom vzpominani se pridam: ma oblibena vzpominka na Tebe je, jak trsas na plny pecky pri Grand Funk: Aimless Lady a Sin's Good Man's Brother. Tehdy tam nebyl zadnej klavesackej part a tak's mel vzdycky na tech par skladeb volno...dodnes mi zni v usich ten refren:
"Should I try, and satisfy, you lady?
Ain't no lie, now we'll get by, my baby.
If you can stand, a real good man, now lady,
Take my hand, and understand, me baby."
Krasne to Stepanovi s Kojicem znelo, ze?
Snad to jeste nekdy uslysime...
srdecne z Dublinu borek


 

—————

Zpět