Vzkaz od Milana Hiji

14.01.2012 22:15

 


 
Stránky se mi líbí.Ale k tomu jménu Honza Řehák,konkrétně ke kapelám kde hrál.Po vojně,v roce 1968 (nebo 69?) jsem byl na Beatovém festivalu v Docela Malém Divadle v Litvínově.Hraly tam právě kapely Neoton a Gooks.Rovněž i skupina Experiment a ještě nějaké další.Tenkrát jsem si to natočil na magnetofon Uran,ale pásek odnesl čas a zachaval se mi jen takový poloviční seznam skladeb.
Neoton - Come on little lover,Straight Shooter,I can see nobody,Mony mony,Mister Moonlight,Watch you gonna do about it a Pictures of the matchstick men
Gooks - něco od Spencer Davis Group,Drahá vzpomeň si,See see rider,Mama keep your big mouth shut,Hello I love you
Experiment - Chain of fools,Foxy lady, ? , Vzbouření.
 
Víc se mi toho nedochovalo.Snad se vám to hodí.
Milan Hija,Mimoň
P.S. V Chomutově jsem jako voják navštívil koncert skupiny Swinging Blue Jeans.

 

 

 

 

—————

Zpět