Štěpán Borkovi

29.03.2011 11:01

Máš pravdu,tentokrát mě paměť zradila.Ta fotka je opravdu z pozdější doby,teprve teď jsem si to uvědomil.Mě se to léto 68 nějak spojilo s tou kytarou,vždyt to jsi vlastně ještě chodil do školy.Míra Pikal alias Jerome Pajkl v té době(1972) už nebyl hudebně činný.Párkrát se připomněl z Německa kde stále žije a vím,že měl nějaké výhrady vůči té historii bigbítu,ale už jsme se o tom dříve spolu bavili a je to OK. Musím se přiznat,že některé ty detaily o nichž se zmiňuješ mi unikly což je pochopitelné,protože si každý pamatuje víceméně hlavně to, jak sám v té době vnímal svět okolo sebe.Na tu kapelu Reality(ani nevím,že se tak jmenovala)jsem si teprve teď dodatečně vzpomněl.Mám ale dojem,že dlouho neexistovala a vůbec nevím co hrála a dokdy.Co se  týče Solonga,je fakt,že tenhle somrák nebyl žádnej blbec.Ovšem já jsem byl očitým svědkem té příhody,takže jsem to popsal tak jak to bylo.Ono je dobře když se zapojí víc lidí do diskuze,protože jak je vidno,může to být přínosné a i zábavné s odstupem těch let.pokud se Ti podaří někoho zvenčí přesvědčit,aby taky poslal nějaký příspěvek,bude to fajn.

—————

Zpět