štěpán borkovi

23.03.2011 12:33

Jo,je to strašně dávno - 43 let,ale pamatuji se na to.To jsem fotil já(kdo taky jiný) a datum přesně nevím,ale bylo to určitě v červnu 68.Kytara Hurikán - kde je jí konec,to by mě fakt zajímalo.Co se týče té fotky Víček,tak ta je z beatfestivalu v Mostě,kde jsme tehdy triumfovali.Celé se to odehrávalo v prostorách nějakého kina či jiného kulturního zařízení které už samozřejmě neexistuje,anžto zbourali většinu starého Mostu.Ostatně je na DVD v knize,tak jako všechny chomutovské bigbíty a zbytek pak na švermáckých stránkách.Pokud by se objevily ještě nějaké jiné což nelze vyloučit,ale pochybuji o tom,pak je rádi zveřejníme.Hlavně jde o to,aby se pamětníci i ti ostatní ozývali a přispěli svými postřehy či vzpomínkami nebo i současnými náměty.Vojtu Návrata jsem dlouho neviděl,ale pokud ho potkám,zeptám se ho na ty artefakty.Stran toho Johnyho Wintera - dík za ukázky.Dodnes je pro mně nejlepší bluesman ze všech.Viděl jsem ho v Praze před lety a přestože je to už dědeček se zdravotními neduhy,má to pořád v ruce a jeho styl hraní je mi nejbližší.A pořád tvrdím tak jako tehdy,že se to dalo zahrát - i když používal dvanáctistrunku.Pro upřesnění ještě připomenu,že nahrávky jsme měli od Jirky Kanického,který je měl nejspíš od Pavla Kelnera.

P.S.  Ty se fakt nepamatuješ na Solonga? (říkali mu taky velký prase) a byla to známá somrácká figura potulující se po chomutovských lokálech.Nezapomenu na příhodu,jak jednou vlezl do kavárny ve Švermáku zvenčí zkrze uvolněné železné tyče v okně a s hláškou "So long" sebral v boxu ze stolu pětku,kterou tam nechal předchozí host číšníkovi na zaplacení.Pochopitelně kavárna byla plná přihlížejících hostů.

—————

Zpět