Od Sťopy

10.08.2010 11:34

Jméno: Pavel Novák





Text:
   Zdravím všechny, Štefane jak jsem byl za  Tebou kvůli tomu, že Tě sháněl Vojta Lindaur , tak jsi asi měl pravdu, Kniha  Bigbít se zabývá hlavně jen Prahou a kapelama co tam hráli, tomu co se dělo  mimo Prahu se věnují minimálně a když , tak to končí poznámkou " občas hráli v  Praze" - jako o Víčkách.

   Tak tedy moc nechápu proč mne tak Vojta žádal o ten  kontakt na Tebe. K fenoménu Švermák se nechci vyjadřovat, občas jsem tam zašel  ale za pravidelného návštěvníka se nemohu považovat.Díky tomu, že jsem byl z  Kukaňovky / když jsem koukal kdo dělal stránky tak je tam Láďa Volma - tak ho  zdravím - soused z Kukaňovky / tak jsem chodil první dost do Armáďáku , a díky  tomu , že jsme kamarádili s Jirkou Novoměstským , tak také do Pražáku v Jirkově , proto Švermák jen občas. Kde ale do dnes jsem často, tak to jsou akce např. v  Teplicích , kde stále se po hospodách hraje bigbít a občas to stojí za to. Kdo  má zájem může se podívat na stránky " Bugis.tym.cz " , nebo Lábusovo akce v  Lounech - tam se spíše ale jedná o setkání lidí z takzvaného undergroundu , Plastici atd. např. Čunas jehož fotku jsi zde zařadil tam je stále.Jinak v Chomutově mne lidé spíše znají pod přezdívkou Sťopa a mimo Chomutov pod přezdívkou Bubák - to uvádím proto aby to nebylo " anonimní " ,.

—————

Zpět